Klasifikační analýza klíčových slov

Naše služby můžete poptat telefonicky, e-mailem, kontaktním formulářem nebo formou objednávky, kterou podáte dokončením objednávkové procesu.

Kód: 58
Značka: Unicorns
29 750 Kč
ANALÝZA KLÍČOVÝCH SLOV
Akce

Popis služby:

 

Klasifikační analýza klíčových slov (klíčovka) je základním dokumentem pro budování smysluplného e-shopu nebo webových stránek. Poskytne vám spoustu užitečných informací, které vám pomohou dlouhodobě, strategicky a efektivně pracovat na optimalizaci vašeho webu pro vyhledávače (SEO). Postupné a strategické rozvíjení vašeho online podnikání vám přinese více relevantních návštěv a tím i více tržeb. Analýza klíčových slov vám také umožní lépe pochopit vaše zákazníky, zjistíte jakou řečí mluví a jaké problémy nejvíce řeší. Na základě těchto dat můžete jednoduše připravit obsah, který vašim zákazníkům s řešením problémů bude pomáhat.

POZN: Bez analýzy klíčových slov nelze dělat kvalitní a smysluplné SEO. Tento produkt navazuje na službu: Správa SEO v hodinové dotaci.

SEO analýza klíčových slov je časově velmi náročná. Zpracování analýzy pro středně velký e-shop zabere přibližně 40 hodin práce. Velký e-shop může zabrat i 80 hodin práce. Ke každé analýze klíčových slov přistupujeme individuálně.

Co vám analýza klíčových slov přinese?

  • Podklad pro správné navržení struktury e-shopu
  • Podklady pro tvorbu obsahu
  • Podklady pro PPC kampaně
  • Podklady pro tvorbu obsahové strategie
  • Určení priorit pro SEO
  • Podklady pro optimalizaci stávajícího obsahu
  • Uvidíte existenci vstupních stránek
  • Klíčová slova s získanými pozicemi a vstupní stránkou
  • Všechny relevantní klíčové fráze pro vaše podnikání
  • Identifikace filtračních parametrů (fasetové navigace)

V čem vám klíčovka pomůže?

  • Pomůže vám naplánovat SEO aktivity
  • Pomůže naplánovat i PPC aktivity
  • Pomůže vám optimalizovat konverzní poměr
  • Tvorba hledaného obsahu, ve kterém můžete pomáhat svým zákazníkům nebo je vzdělávat
  • Zvýšení relevantní návštěvnosti webu
  • Zvýšení tržeb vašeho podnikání
  • Dobrý uživatelský zážitek, díky dobře navržené struktuře e-shopu
  • Zvýšení počtu použitých klíčových slov na vašem e-shopu
  • Můžete odhalit nové nápady a příležitosti pro vaše podnikání
  • Vylepšení stávajícího obsahu
  • Pozitivní vnímání značky kvůli kvalitnímu zpracování e-shopu

V jakém stavu dostanete hotový dokument?

Klasifikační analýzu klíčových slov dostanete v klasickém formátu programu Microsoft Excel (xlsx). Soubor obsahuje někdy i několik tisíc řádků a mnoho sloupců, které patří k jednotlivým klíčovým slovům. Taková data by byla velmi špatně čitelná a pro normálního smrtelníka nepoužitelná. V souboru proto najdete data, která budou v několika připravených tabulkách umožňující jasnou čitelnost dat. Data vám v jednotlivých poznámkách představíme a popíšeme. Dokument obsahuje i návod pro práci s analýzou klíčových slov, ve které najdete postupy optimalizace pro vyhledávače vztahující se k analýze klíčových slov.

Přehled naší práce na analýze klíčových slov

  • Seznámení se nabízenými produkty
  • Určení konkurence
  • Sbírání dat z dostupných zdrojů (Posbírání KW)
  • Čištění dat (čištění duplicit, překlepů, slov bez diakritiky)
  • Zjištění KPI k jednotlivým klíčovým slovům (hledanost, pozice a další)
  • Klasifikace
  • Kategorizace
  • Prioritizace
  • Vizualizování dat pro lepší čitelnost
  • Poznámky a návody k datům

Jaké KPI v analýze klíčových slov najdete?

V následujícím seznamu najdete přehled jednotlivých KPI (sloupců), které najdete v analýze klíčových slov.

  • Klíčové slovo - klíčové slovo nebo fráze, ke kterému se vážou KPI.
  • Celková hledanost - Průměrná hledanost Google + Sklik.
  • Hledanost Seznam (roční průměr / měsíc) - vyjadřuje průměrnou měsíční hledanost jednotlivých klíčových slov.
  • Hledanost Google (roční průměr / měsíc) - vyjadřuje průměrnou měsíční hledanost jednotlivých klíčových slov.
  • Konkurenčnost Google - vyjadřuje jak těžké je získat pozice v SERPu na dané klíčové slovo.
  • CPC Sklik - vyjadřuje cenu za proklik jednotlivých klíčových slov v reklamním systému Sklik.
  • CPC Google - vyjadřuje cenu za proklik jednotlivých klíčových slov v reklamním systému Google Ads.
  • Zobrazení - vyjadřuje počet zobrazení v SERPu.
  • Průměrná pozice ve vyhledávání - vyjadřuje pozici v SERPu za poslední měsíc
  • Cílová stránka Seznam - vyjadřuje vstupní stránku, kterou Seznam přiřadil k jednotlivým klíčovým slovům.
  • Cílová stránka Google - vyjadřuje vstupní stránku, která je podle vyhledávače Google relevantní k danému klíčovému slovu.
  • Pozice KW Seznam - vyjadřuje aktuální pozici klíčového slova v SERPu.
  • Pozice KW Google - vyjadřuje aktuální pozici klíčového slova v SERPu.
  • SERP features - informace o používaných strukturovaných datech, která jsou využívána vyhledávačem Google k zobrazení klíčového slova
  • Priorita - Přidělená obchodní priorita ke každému klíčovému slovu.

Pokud nám povolíte přístup do nástrojů jako je například Google Analytics, najdete v analýze klíčových slov další KPI, které vám pomohou identifikovat další neduhy vašeho webu. Pokud vás zajímají bližší informace o této analýze, přečtěte si článek: Analýza klíčových slov: Jak na to?

 

DŮLEŽITÉ: Zpracovaná analýza poskytne podklady pro důležité body optimalizace e-shopu pro vyhledávače i tvorbu SEO strategie. Jakékoliv SEO analýzy v naší nabídce neobsahují další opravu nalezených chyb, návrh SEO strategie nebo jakoukoliv další práci s daty. Tyto činnosti pokrývá navázání dlouhodobé spolupráce, kterou můžete poptat na: SEO správa / Hodina. Tato služba zahrnuje komplexní přístup k projektu včetně budování zpětných odkazů.

V případě zájmu o jedinou SEO činnost, která se zabývá budováním zpětných odkazů, využijte službu: Link-building / Hodina.

Potřebujete tvořit smysluplný obsah, který vychází z analýzy klíčových slov a dodržuje veškeré SEO náležitosti? Využijte službu: SEO copywriting.

Zpět do obchodu