Komplexní SEO audit

Naše služby můžete poptat telefonicky, e-mailem, kontaktním formulářem nebo formou objednávky, kterou podáte dokončením objednávkové procesu.

Kód: 73
Značka: Unicorns
41 500 Kč
komplexni seo audit
Akce

Co je SEO audit?

SEO audit je komplexní prověření vašeho e-shopu nebo firemního webu z pohledu SEO. Google pro hodnocení vašich stránek používá velké množství faktorů, které více či méně ovlivňují umístění vašeho e-shopu v organických výsledcích vyhledávání. Správným nastavením a opravou nalezených chyb můžete pomoci vašemu online podnikání získat lepší pozice ve výsledcích vyhledávání a tím i vyšší organickou návštěvnost a tržby.

Výstup z provedeného SEO auditu poskytne data o menších i větších chybách, které se na vašem e-shopu vyskytují. Vám nebo našim SEO specialistům pomohu nastavit strategii pro opravu nalezených chyb podle jejich závažnosti. Jak takový SEO audit může vypadat se můžete dozvědět ve článku: návod na komplexní SEO audit.

Komplexní audit webu se skládá z několika důležitých SEO analýz, které našim klientům doporučujeme provést zejména na zaběhnutých projektech. Nové projekty některé analýzy nepotřebují, neboť není co analyzovat, doporučujeme však provést technickou SEO analýzu a to zejména na projektech na vlastních e-shopových řešení. O jaké analýzy se jedná?

POZN: Veškeré projekty, které to myslí se SEO vážně, musí mít zpracovanou klasifikační analýzu klíčových slov. Analýza klíčových slov je klíčovým základním dokumentem podle kterého se určuje celková obsahová strategie.

Představení jednotlivých SEO analýz

Technická SEO analýza

Technická SEO analýza vám poskytne komplexní pohled na technický stav vašeho e-shopu. Základem pro kvalitní optimalizaci e-shopu pro vyhledávače je dobrá technická kondice, která nebude házet robotům vyhledávačů klacky pod jejich virtuální nohy. Špatně nastavené technické SEO může být v mnoha případech zodpovědné za velmi špatné nebo žádné výsledky z organické provozu. V technickém SEO řešíme zejména tyto body:

  • Robots.txt
  • Sitemap.xml
  • Struktura e-shopu
  • Noindex
  • URL
  • Stavové kódy
  • Indexovatelnost a průchodnost e-shopu
  • Kanonizace
  • HTTPS
  • Optimalizace crawl budgetu
  • Redirect chain
  • Duplicitní provoz
  • Rychlost webu

SEO analýza ON-PAGE faktorů

Analýza ON-PAGE faktorů odhalí problémy v prvcích, které můžete snadno ovlivnit z vaší administrace e-shopu. Špatná optimalizace prověřovaných prvků vám v mnoha případech může ovlivnit výkon i celkový dojem z vašeho e-shopu. ON-PAGE faktory patří mezi hodnotící prvky, které vyhledávače zohledňují do výpočtu kvality stránky. Kvalita stránky přímo souvisí s dobrým umístěním stránky ve výsledcích vyhledávání (SERP). V ON-PAGE faktorech řešíme zejména následující prvky:

  • H1, H2
  • Orphan pages
  • Title
  • Meta Description
  • Duplicitní H1
  • Duplicitní Title
  • Duplicitní Meta Description
  • Velikost obrázků
  • Celková optimalizace obrázků
  • stránky se 404

SEO analýza OFF-PAGE faktorů

Mezi velmi důležité prvky optimalizace patří budování zpětných odkazů, které mohou při nesprávné optimalizaci v některých případech i ublížit nebo zapříčinit penalizaci vašeho e-shopu. Penalizaci neboli částečné či úplné smazání e-shopu z organických výsledků vyhledávání si zasloužíte zejména nákupem zpětných odkazů na tkzv. link farmách. Google tyto zakázané techniky optimalizace velmi dobře rozpozná a nebojí se je trestat. SEO analýza OFF-PAGE faktorů vám na zlatém podnose přinese informace o netoxických a toxických zpětných odkazech od kterých se můžete v případě potřeby čas distancovat pomocí nástroje Google disavow tool. Co je výstupem analýzy?

  • Toxické vs netoxické odkazy
  • Odkazující domény
  • Nofollow a Dofollow odkazy

DŮLEŽITÉ: Zpracované analýzy poskytnou podklady pro opravení chyb na vašem e-shopu. Jakékoliv SEO analýzy v naší nabídce neobsahují další opravu nalezených chyb. Pokud byste měli zájem o navázání dlouhodobé spolupráce a opravu chyb nebo návrh strategie, využijte službu: SEO správa / Hodina. Tato služba zahrnuje komplexní přístup k projektu včetně budování zpětných odkazů.

V případě zájmu o jedinou SEO činnost, která se zabývá budováním zpětných odkazů, využijte službu: Link-building / Hodina.

Potřebujete tvořit smysluplný obsah, který vychází z analýzy klíčových slov a dodržuje veškeré SEO náležitosti? Využijte službu: SEO copywriting.

Zpět do obchodu