Title tag

Co je title tag?

Title tag v češtině titulek stránky (někdy chybně označován jako meta title) patří mezi důležité prvky optimalizace pro vyhledávače. Předává hledajícímu informace o obsahu stránky, které často vedou k rozhodnutí, zda stránku navštívit či nikoliv.

Title tag na PC

Google zobrazuje v této značce přibližně prvních 60 znaků. Osobně se snažím držet počtu 56 znaků, což zaručuje vysoké procento správného zobrazení titulků ve výsledcích vyhledávání. Zobrazení na mobilních zařízení se může lišit, Google s ním v poslední době neustále pracuje. Nedávno jsem zachytil délku titulku o 78 znacích. Viz. obrázek níže:

Title tag na mobilu

Jak napsat správný titulek?

Psaní titulu může být pro některé trochu věda a není se čemu divit. Spousta z vás si pokládá otázku, jak napsat poutavý titulek, který bude ve vyhledávání úspěšný. Nedáme vám návod na kouzelný titulek, ale obecné doporučení, které se nám osvědčilo. Formát titulku se bude lišit stránku od stránky. My dnes tuto problematiku rozdělíme na stránky kategorií a stránky blogu. Jak tedy napsat dobrý titulek pro kategorii produktů?

Formát titulku pro kategorie

Primární klíčové slovo - Výzva k akci/Konkurenční výhoda | Váš brand

Formát titulku pro články

Primární klíčové slovo - (Modifikátor) | Váš brand

POZN: Modifikátorem rozumíme: Jak na to, Recenze, Nejlepší, Tipy, Snadno, Číslo. Titulek by měl být dobře čitelný a relevantní k obsahu stránky. 

Zpět do obchodu