SEO specialista

Obsah článku:

SEO specialista (SEO konzultant, SEO expert) vám pomůže přivést na vaše webové stránky více kvalitní organické návštěvnosti, která bude s největší pravděpodobností i nakupovat. Optimalizace pro vyhledávače by měla být v marketingovém mixu každého e-shopu, který to myslí na internetu vážně. Pomůže vám s budováním odborně vnímaného brandu i zaručí nižší cenu za proklik ve vašich PPC systémech.

Krátce o SEO

SEO: optimalizace pro vyhledávače je soubor různých úkonů, které zapříčiní zobrazení vašich jednotlivých stránek ve výsledcích vyhledávání (SERPu). Správně nastavená strategie pomůže přivést již zmíněnou organickou návštěvnost, která bude k vašemu podnikání silně relevantní. Smysluplné budování SEO je závislé na provedení několika analýz, které pomohou najít technické nedostatky e-shopu, identifikovat relevantní vstupní stránky i pomohou určit priority. Názvy jednotlivých analýz najdete v seznamu níže. Pro více informací si přečtěte článek: Co je SEO?

Nabízené SEO služby:

Myslíte to s vaším podnikáním na internetu vážně? Prohlédněte si nabízené SEO služby, které vám pomohou uspět v internetové džungli. V případě zájmu o naše služby nás neváhejte kontaktovat pomocí kontaktního formuláře nebo na tel. čísle: +420 734 515 026.

Kdo je to SEO specialista?

SEO specialista je označení osoby, která svojí odborností pomáhá podnikatelům a firmám uspět na internetu. Je seznámen s důležitými postupy optimalizace pro vyhledávače a dlouhodobou kontinuální činností vylepšuje definované výsledky svěřeného e-shopu či webu. SEO specialista vám může být k dispozici i při jednorázových školení či konzultací. Může pro vás zpracovat důležité vstupní analýzy i navrhnout obsahovou strategii, která z jeho pohledu doručí nejlepší výsledky. SEO specialista může být zaměstnancem SEO agentury.

Práce SEO specialisty

Práce SEO specialisty spočívá v několika obecně zmíněných úkonech, které najdete v následujícím seznamu. Každý tento úkon pod sebou skrývá rozsáhlou potřebu znalostí i praxe.

  • Seznámení a pochopení fungování projektu (Každý SEO specialista by nejprve měl pochopit vaše podnikání a funkci firmy.)
  • Technická analýza webu (Zpracovaná technická analýza webu pomůže odhalit technické nešvary, kterých se dopouštíte.)
  • Analýza obsahu (Jaké stránky stojí za vylepšení a co je potřeba opravit)
  • Kontrola navigace na webu / e-shopu (Máte uživatelsky přívětiví e-shop?)
  • Kontrola zpětných odkazů (Jak se o vás na internetu mluví?)
  • Analýza konkurence (Kdo jsou vaši nejbližší konkurenti?)
  • Analýza klíčových slov (Nejdůležitější dokument, bez kterého nejde dělat SEO.)
  • Návrh obsahové strategie
  • Kontinuální naplňování strategie (Hodinová dotace pro plnění navrhnuté strategie.)
Zpět do obchodu