SEO expert
Obsah článku:
SEO expert pomůže na váš e-shop přivést více relevantní návštěvnosti a to zpracováním několika důležitých analýz a dalším návrhem pracovní i obsahové strategie, kterou v následujících krocích začne podle definovaných priorit plnit. Provedené změny zapříčiní zobrazování e-shopu ve výsledcích vyhledávání na více klíčových slov, které se budou rankovat na lepších pozicích. Pomůže vám přivést relevantní návštěvnost, která bude utrácet svoje peníze za vaše produkty či služby.
Prohlédněte si naše SEO služby
Pokud hledáte SEO experta pro vaše podnikání můžete nás kontaktovat na tel. čísle +420 734 515 026 nebo pomocí kontaktního formuláře. Nabízené SEO služby najdete v seznamu níže:
- Klasifikační analýza klíčových slov
- SEO analýza ON-PAGE faktorů
- Technická SEO analýza
- Dlouhodobá správa SEO
- SEO copywriting
- Link-building
- Komplexní SEO audit
Náplň práce SEO experta
SEO expert musí perfektně pochopit vaše podnikání, zpracovat několik analýz a dobře navrhnout následující strategii. Přehled pracovních úkonů najdete v následujícím seznamu:
- Seznámení s vaším podnikáním
- Technická analýza webu
- Analýza stávajícího obsahu
- Kontrola struktury e-shopu / webu
- Kontrola zpětných odkazů
- Analýza konkurence
- Analýza klíčových slov
- Kontrola ON-PAGE faktorů
- Návrh strategie
- Kontinuální naplnění strategie
Kdo je SEO expert?
SEO expert pracuje v oblasti online marketingu se specializací optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Cíl práce SEO experta je zvýšení dohledatelnosti svěřeného webu s efektem zvýšení návštěvnosti z organického vyhledávání. SEO expert může být zaměstnancem SEO agentury. Můžete se setkat i s dalším pojmenováním této pozice: SEO specialista, SEO konzultant, SEO odborník, SEO profesionál, obecný výraz marketer.
Co v SEO sledovat?
Kvalitní SEO služby celkově pomáhají zlepšit kvalitativní i výkonnostní metriky vašeho e-shopu či webu. Lidé celkově tráví více času na vašich stránkách a více nakupují. Dále můžete sledovat tyto ukazatele:
- Pozice klíčových slov
- Pohyb v organické návštěvnosti
- Čas strávený na stránkách
- Konverze
- Leady
- Kolik stránek uživatel navštívil?
- Stránky s vysokou bounce rate