SEO profesionál

Obsah článku:

 

SEO profesionál zpracuje pro vaše podnikání několik velmi důležitých dokumentů, které následně použije při návrhu SEO strategie. Pomohou mu také odhalit technické nedostatky webu i nedostatky v on-page faktorech. Následně začne se samotnou optimalizací a plnění potvrzené SEO strategie. Postupné plnění SEO strategie a opravování identifikovaných problémů zapříčiní růst organické návštěvnosti, která bude relevantní k vašemu podnikání. Relevantní návštěvnost bude mít k tématu vašeho podnikání velmi blízko a proto je zde i vysoká pravděpodobnost že bude utrácet svoje peníze za vaše produkty či služby.

Prohlédněte si naše SEO služby

Zpracováváme SEO pro e-shopy i weby. Naše SEO služby můžete poptávat pomocí formuláře, telefonu: +420 734 515 026 nebo pomocí klasického e-shopového objednávkového procesu a výběrem služby v kategorii SEO služby.

Práce SEO profesionála

SEO profesionál se musí seznámit s vaším podnikáním, zpracovat důležité analýzy, navrhnout SEO strategii a postupně opravovat nalezené chyby. Obecný seznam úkonů najdete v následujícím seznamu:

  • Seznámení se s vaším podnikáním
  • Technická analýza webu
  • Analýza obsahu
  • Zpracování analýzy klíčových slov
  • Kontrola ON-PAGE faktorů
  • Návrh SEO strategie
  • Plnění SEO strategie

Kdo je SEO profesionál?

Pojem SEO profesionál (SEO specialista, SEO konzultant, SEO optimalizátor, SEO odborník, obecné označení: marketer) označuje osobu pracující v online marketingu se specializací na optimalizaci pro vyhledávače (SEO). Musí perfektně rozumět metodám optimalizace a neustále se vzdělávat ve svém proměnlivém oboru. Cílem práce SEO profesionála je dostat na váš web co nejvíce relevantní návštěvnosti, která u vás bude utrácet své peníze a tím i zvyšovat vaše tržby. SEO profesionál může pracovat jako freelancer nebo zaměstnanec SEO agentury.

V SEO můžete sledovat

  • Nárůst organické návštěvnosti
  • Tržby
  • Pozice klíčových slov
  • Konverze a leady
  • Bounce rate
  • Stránky na návštěvu
Zpět do obchodu