SEO optimalizátor

Obsah článku:

Proč se SEO optimalizátor neříká?

SEO optimalizátor není příliš šťastné označení pro SEO konzultanta nebo SEO specialistu. Proč? Zkratka SEO pochází z anglické fráze “search engine optimization”, která již obsahuje slovo optimalizace a proto označení SEO optimalizátor nedává příliš smysl. V překladu se bavíme o frázi: “optimalizace pro vyhledávače optimalizátor” což by mělo stačit k přesvědčení nepoužívat takové spojení. Přečtěte si více o tom co je SEO.

Zajímavost o klíčovém slovu:

Přestože klíčové slovo SEO optimalizátor není správně využívá ho podle statistik Google většina trhu narozdíl od správných výrazů SEO konzultant nebo SEO specialista.

Prohlédněte si nabízené SEO služby:

Zpracováváme SEO pro e-shopy i službařské weby. Naše SEO agentura nabízí kvalitní SEO služby opředené zkušenostmi získaných za několik let praxe v oblasti optimalizace pro vyhledávače. Naše služby můžete poptat pomocí kontaktního formuláře, telefonu: +420 734 515 026 nebo vytvořením dokončením objednávkového procesu. Přehled námi nabízených SEO služeb naleznete v seznamu níže:

Kdo je SEO optimalizátor?

SEO optimalizátor (SEO specialista, SEO profesionál, SEO odborník, obecné označení: marketer) je člověk buďto na volné noze nebo zaměstnanec SEO agentury, který perfektně zná metodiku optimalizace pro vyhledávače. Své odborné znalosti využívá zejména k navyšování relevantní organické návštěvnosti, která bude mít blízko k charakteru vašeho podnikání a bude tedy s největší pravděpodobností i nakupovat vaše produkty či služby.

Budování kvalitní optimalizace pro vyhledávače je časově velmi náročné a proto i navázání spolupráce se SEO specialistou je založené na dlouhodobé spolupráci. Můžete také využít jednorázové služby SEO specialisty, které budou zahrnovat zpracování analýzy klíčových slov, analýzy on-page faktorů, zpracování auditu pro zjištění technického stavu webu či konzultace nebo školení na míru vašim potřebám.

Náplň práce SEO optimalizátora

Náplň práce SEO optimalizátora můžeme seskupit do několika velmi obecných skupin, které si v následujícím seznamu představíme:

  • Seznámení s vaším podnikáním
  • Technická analýza webu
  • Kontrola navigace e-shopu
  • Analýza obsahu
  • Analýza konkurence
  • Analýza klíčových slov
  • Návrh SEO strategie
  • Linkbuilding
  • Dlouhodobá správa SEO
Zpět do obchodu