Marketer

Obsah článku:

Pojem marketer (marketér) označuje osobu pracující v některém z druhů marketingu. Může se věnovat offline marketingu (televize, časopisy, rádia, letáky…) nebo online marketingu (PPC reklama, Mailing, zbožové srovnávače, SEO…). Marketer musí rozumět perfektně svému oboru a znát veškeré jednotlivé události a činnosti k němu se vztahující. Veškeré nabyté zkušenosti následně uplatňuje k plnění stanovených KPI a cílů u svěřených projektů.

Naší specializací je SEO: optimalizace pro vyhledávače. Správná optimalizace stránek pro vyhledávače vám na váš web přivede více relevantní návštěvnosti, která má kladný vztah k oboru vašeho podnikání. Díky zvýšenému zájmu o vaše produkty nebo služby je zde i velká pravděpodobnost nákupu i navázání dlouhodobého vztahu s vaší firmou. SEO vám pomůže vybudovat profesionálně vnímanou značku i snížit náklady na vaše PPC kampaně či zvýšit jejich výkon. Marketer v oboru SEO má dalších označení se kterými se můžete setkat: SEO odborník, SEO specialista, SEO konzultant, SEO marketer.

Prohlédněte si nabízené SEO služby

Naše SEO agentura nabízí služby z oboru SEO: optimalizace pro vyhledávače. Pokud chcete váš projekt svěřit do rukou specialistů neváhejte se ozvat na tel. číslo: +420 734 515 026 nebo využijte kontaktní formulář. Dostupné služby si můžete prohlédnout na SEO služby.

Jaké metriky sledovat v SEO?

Nastavení KPI a plnění předem stanovených cílů je v SEO stejně důležité jako v oboru PPC. Můžete sledovat kvalitativní metriky i výkon prodeje. Co doporučujeme sledovat najdete v seznamu níže:

  • Tržby
  • Nárůst organické návštěvnosti
  • Bounce rate
  • Pozice klíčových slov v SERPu
  • Počet stránek na návštěvu
  • Leady

Pochybné praktiky SEO marketerů

Někteří SEO specialisté nebo SEO agentury vám mohou nabízet velmi lákavé nabídky ze kterých budete mít leda tak dobrý pocit, ale žádný užitek. Některé tyto praktiky vám představíme abyste se zbytečně nešlápli vedle.

  • Nabídka mnoha zpětných odkazů - Ve většině případů se jedná o nákup zpětných odkazů na link farmách, které jsou pro vaše podnikání absolutně bezcenné. Google velmi dobře pozná že tento odkaz nemá žádnou hodnotu a ve většině případů je ignoruje. V extrémních případech bude váš e-shop penalizovat (odstraní váš e-shop z výsledků vyhledávání). V nejhorším případě tedy přijdete o investici do těchto odkazů, přijdete o tržby z organického vyhledávání i vás čeká velmi vysoká investice do specialisty, který bude penalizaci řešit.
  • Optimalizace klíčových slov bez hledanosti - Některé agentury nebo SEO specialisté mohou nabízet dobré výsledky na klíčové slova bez hledanosti, které vám nepřinesou žádnou přidanou hodnotu.
  • Slibování prvních pozic ve výsledcích vyhledávání - První pozice vám nikdo slibovat nemůže. Google zobrazuje výsledky vyhledávání na základě mnoha signálu hledače. To znamená že vám Google po zadání klíčového slova “jednorožci” ukáže hračky a plyšáky, zatímco mě ukáže ve výsledcích vyhledávání stránky naší SEO agentury.
Zpět do obchodu