SEO marketer

SEO marketer (SEO konzultant, SEO expert, SEO odborník, obecně marketer) vám pomůže na vaše webové stránky přivést více relevantní organické návštěvnosti, která kvůli svému zájmu o vaše produkty nebo služby bude s největší pravděpodobností i utrácet svoje peníze. Kvalitně zpracované SEO vám pomůže snížit náklady na vaše PPC kampaně i zvýšit jejich výkon či zajistit odborně vnímaný brand.

Pomáháte svým zákazníkům řešit jejich problémy? Analýza klíčových slov dokáže identifikovat témata a problémy které vaši zákazníci řeší. Na základě těchto dat můžete vytvořit vstupní stránky s odpověďmi, které pomohou vašim stávajícím i budoucím zákazníkům. V neposlední řadě budete budovat pro uživatele užitečné povědomí o značce.

Nabídka SEO služeb

Svěřte váš e-shop do rukou odborníků a zvyšte své tržby i organickou návštěvnost. Kontaktujte nás pomocí tel. čísla: +420 734 515 026 nebo pomocí kontaktního formuláře. Přehled nabízených SEO služeb najdete v seznamu níže.

Kdo je SEO marketer?

SEO marketer je člověk pracující v online marketingu se specializací na SEO: optimalizaci pro vyhledávače. Zpracovává důležité analýzy a provádí úpravy webových stránek pro lepší dohledatelnost vašeho webu ve výsledcích vyhledávání. Správa SEO je dlouhodobá činnost a proto i navázání spolupráce se SEO marketerem je založené na dlouhodobé spolupráci. Můžete ho však využít pouze pro zpracování potřebných analýz nebo pro konzultace či školení ve vaši firmě.

Náplň práce SEO marketera

SEO marketer odvádí svou práci podle svého workflow do kterého patří následující úkony, které jsou vyjmenované v obecném charakteru.

  • Seznámení se s vaším podnikáním
  • Zpracování technické analýzy webu
  • Zpracování analýzy klíčových slov
  • Zpracování analýzy on-page faktorů
  • Zpracování analýzy off-page faktorů
  • Kontrola a optimalizace stávajícího obsahu
  • Kontrola a případný návrh struktury webu
  • Dlouhodobé plnění SEO strategie

Nastavení KPI pro SEO

Stejně jako u PPC reklamy i v SEO by měly být jasně definované cíle a KPI, které pomohou vyhodnocovat práci SEO specialisty. Nejčastěji sledujeme:

  • Nárůst organické návštěvnosti
  • Tržby / Leady
  • Bounce rate
  • Doba strávená na stránce
  • Počet stránek na návštěvu
  • Pozice klíčových slov
  • Nárůst klíčových slov
Zpět do obchodu