SEO optimaliazce

Obsah článku:

Proč je "SEO optimalizace" špatně?

SEO optimalizace je lidmi často používaný výraz, který není správný ani příliš šťastný a to z následujícího důvodu. Zkratka SEO pochází z anglického výrazu search engine optimization, který překládáme jako optimalizace pro vyhledávače a jak jste si mohli všimnout, již obsahuje slovo optimalizace. Vyslovením výrazu SEO optimalizace tedy říkáte následující slovní spojení “optimalizace pro vyhledávače optimalizace”. K této chybě se odborná veřejnost staví různě, některým se objeví úsměv na tváři, druhým zase trhá uši. Osobně si myslím že laik nepohybující se v oboru by neměl od SEO specialisty dostávat přednášku o používání tohoto výrazu.

Další často používaný výraz je SEO optimalizátor, který je ze stejného důvodu jako výraz SEO optimalizace špatně. Správný výraz pro SEO optimalizátora je “Optimalizátor pro vyhledávače”.

SEO: co to je?

Výraz SEO: co to je? SEO pochází z anglického výrazu search engine optimization (optimalizace pro vyhledávače). Pojem označuje proces optimalizace stránek pro vyhledávače, který můžeme rozdělit do několika obecných skupin (On-page faktory, Off-page faktory (Linkbuilding), Analýzy, Tvorba kvalitního obsahu, Technické SEO). Co to je SEO již víte, v čem vám může pomoci se dozvíte v následujících řádcích.

Proč se vyplatí investovat do SEO?

SEO optimalizace pro vyhledávače vám pomůže na váš web za několik měsíců přivést více organické relevantní návštěvnosti, která se aktivně nebo okrajově zajímá o téma vašeho podnikání. Organická návštěvnost vykazuje velmi dobrý a stabilní výkon v oblasti prodeje vašich produktů nebo služeb. Cesta k získání návštěvnosti pomocí optimalizace stránek pro vyhledávače (SEO) je oproti populárním PPC kampaním velmi dlouhá, ale vyplatí se do ní investovat svůj čas i peníze. Získané pozice totiž neztratíte ze dne na den jako je u tomu v případě vypnutí PPC kampaní a proto i vaše návštěvnost bude z tohoto kanálu dlouhodobě stabilní. SEO optimalizace webových stránek pomůže snížit náklady na PPC kampaní i značně ovlivňuje jejich výkon.

Co očekávat od SEO agentury?

Zpracování klasifikační analýzy klíčových slov

Správně zpracovaná analýza klíčových slov vám pomůže identifikovat problémy vašich zákazníků na které můžete odpovídat a připravovat potřebná řešení pomocí vašeho blogu. Takové články můžeme zařadit do fáze SEE nebo CARE (Marketingový framework STDC) neboli do budování povědomí o značce nebo péče o zákazníka. Tento přístup pomáhá budovat odborně vnímaný brand. Klasifikační analýza klíčových slov vám však ukáže mnohem více a to zejména u e-shopů u kterých je zpracování tohoto dokumentu nezbytné a velmi žádoucí. Chcete-li se dozvědět jaké další výhody vám analýza klíčových slov přinese přejděte na detail služby: Klasifikační analýza klíčových slov.

Zpracování analýzy ON-PAGE faktorů

Analýza ON-PAGE faktorů je společně s analýzou klíčových slov startovacím balíčkem pro nárůst organické návštěvnosti. SEO konzultant pomocí jejího zpracování odhalí skryté rezervy vašeho webu nebo e-shopu do kterých můžeme zahrnout titulky zvyšující CTR (CTR označuje metriku pro měření míry prokliku z výsledku vyhledávání, její zvyšování ovlivńuje nárůst organické návštěvnosti) nebo dlouhé či krátké meta popisky. On-page faktorů je mnoho a každý má svou váhu pro hodnocení vašich stránek vyhledávačem či jako obchodně přínosný prvek, který může navýšit organickou návštěvnost a tím i tržby. Více informací o přinesených výhodách se dozvíte na detailu služby: SEO analýza ON-PAGE faktorů.

Zpracování technické SEO analýzy

Technická SEO analýza se zabývá jak jinak než technickým stavem webu. Představte si situaci ve které platíte SEO specialistovi mnoho svých peněz a výsledky stále nikde. Chyba může být právě v podceněné přípravě před začátkem budování smysluplné optimalizace pro vyhledávače. Technická analýza odhalí problémy v nastavení souboru robots.txt ve kterém se často zákazníci dopouštějí chyb a zakazují robotům Googlu přístup na web nebo e-shop. E-shop, který nemůže být procházený nebude ani indexovaný a proto se nezobrazí ve výsledcích vyhledávání a to přece nechcete. Technická SEO analýza se zabývá souborem sitemap.xml,nežádoucími stavovými kódy či duplicitami. Řeší však mnohem více problému, které se dozvíte na stránce námi nabízené služby: Technická SEO analýza.

Dlouhodobá SEO správa

Dlouhodobá SEO správa je služba navazující na zpracované analýzy a zahrnuje navrhování struktury vaše e-shopu či obsahové strategie. SEO odborník opravuje veškeré nalezené technické i netechnické problémy vyskytující se na vašem webu. Komunikuje se SEO copywriterem a zadává mu podklady pro tvorbu kvalitního obsahu, který vaši zákazníci ocení. Aktivně také pracuje na odkazovém profilu a reputaci vašeho e-shopu nebo webu. Kontinuálně a dlouhodobě zlepšuje dohledatelnost vašeho podnikání na internetu. Pokud hledáte SEO odborníka neváhejte nás kontaktovat na tel. čísle +420 734 515 026 nebo pomocí kontaktního formuláře. Více o službě se dozvíte na stránce: Správa SEO

Naše další SEO služby:

Zpět do obchodu